Saturday, February 16, 2008

Alegerile mici sunt cele mari

Astazi trebuia sa merg acasa. Sau ma rog, in locul care se apropie cel mai mult de notiunea mea de acasa, fara sa umple cu totul spatiul acestui cuvant.

Astazi trebuia sa merg in Targoviste. La mama, la tata, la Alexandra acolo unde e Bobutz, la rondul de flori inzapezit al bunicii mele. Weekendul asta e trecut in agenda cu "acasa" de o luna de zile. Patru intalniri au fost mutate, anulate sau pur si simplu ignorate pentru a feri locul asta in agenda. A fost o alegere consistenta, luta din timp si fara echivoc,de care m-am tinut timp de o luna.

Nu am fost.

Ieri m-am trezit la 5 pentru a re-scrie si regandi un discurs care nici macra nu fusese initial clar scris sau gandit. Am fost apoi toata ziua la conferinta EBBF

, iar seara am avut o noapte frumoasa si plina de sens cu echipa mea de board. Am terminat desenarea unui drum pentru AIESEC Bucuresti la 5 dimineata.

Astazi, la 13.00, patul a cucerit notiunea de acasa. Am adormit. O alegere simpla a pernei.


Aseara, la 2:00, vorbeam despre alegerile strategice care nu au valoare decat atunci cand alegerile mici, zilnice, converg spre ele.

Ca in viitor se va vedea ca nu are valoare sa iti treci intr-o viziune pe flipchart dezvoltarea oamenilor daca maine in sediu alegi sa faci un raport in fata laptopului cand un om din echipa ta are nevoie sa stati de vorba despre viitorul lui, ca nu va capata forta o viziune de "cultura a internationalismului" daca nu ai pofta sa iesi la o cafea cu cehoaica proaspat ajunsa in Romania.

Astazi, la ora 19.00, mama mi-a inchis telefonul. E suparata. Am promis. Si nu am venit. O alegere simpla a pernei. M-am uitat, maine am tren la 5:00.

Luni, la servici, va gasi in inbox linkul la blogul asta. O alegere mare de a-i arata o Oana pe care nu i-am mai dat timp demult sa o cunoasca. Poate ii place, cine stie......

No comments: